Söndag



Här myser Evelina med farfar. Farmor och farfar tycker alltid att det är mysigt att träffa sitt barnbarn. Och fick en ganska ljus sida av det lilla livet igår, trots att klockan blev närmare 21 innan hon la sig. Det är alltid lite svårt att få henne till att sova när vi inte är på hemmaplan. Det är så mycket nytt och fint att se på -  vill inte sova!

Min kära älskling sitter ute på våran balkong och rökte innan vi åkte till hans föräldrar. Jag som precis hade tagit ut tvätten ur maskinen var bara tvungen att sätta "bh-påsen" på huvudet på han. :P VADÅ?! Ville fördriva tiden lite... ;)



HAHA! Tråkigt som jag hade, och seg som han är. SÅ var jag bara tvungen att ta ett bevis på hur han ser ut när han sitter på dass.

En sista närbild på fejjan! ;)
HAHA.

Trevlig söndag


Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

HAHAHAHA vilka jävla bilder Annicka!

2011-03-21 @ 13:38:29
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0