Övertrött

Jag tror jag har lyckats få en övertrött liten krabat här hemma. Hon har inte sovit på hela dagen och är mega ledsen. Vi får se hur kvällen och natten blir nu då. Brukar alltid ha huffsad kontroll på hennes sovtider, men idag blev det lite knas när Göran kom hem tidigt och vi kom på att träna innan 12.30, då barnepassen stänger. Kanske  vi inte skulle gjort det, för hon var trött redan innan vi åkte hemifrån. :/ Nåväl. Man lär sig av sina misstag, eller?

Igår började Charterfeber här i Norge igen. Det är ganska kul att se på. Svein och hela gänget ute på tur igen! ;) Låter som jag följer varenda serie som går på tv va? Så är inte fallet. Men efter Evelina har somnat på kvällen så är det fort gjort att fastna framför dumburken.

Igår var det babysång, alltid skoj att se hur det lilla livet reagerar. Det verkar som hon tycker det blir roligare och roligare för varje gång som går ialla fall, automatiskt tycker även jag det. :)
Troligen var det sista gången jag såg Kaja, en tjej som jag lärt känna genom Helsestationen jag går på med Evelina. Hon fick en flicka 3 dagar efter mig. Och vi har träffats en del under ledigheten, men hon har nu köpt radhus och flyttat en bit bort och ska dessutom börja plugga första april. Så vi kommer förmodligen inte mötas så mycket mer ialla fall... :( Supertrist tycker vi!

Imorgon är det dags för mammaträff igen hemma hos Mari. :) Skoj att möta tjejerna igen.

Nu ska jag försöka finna ut vad som är felet hos min lilla fröken! :)
Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0