Lycka!

Då var det klart! Vi fick lägenheten som vi ville ha.
Jordgubbschampagnen står på kylning och humöret är på topp. För 2 dagar sen satt jag och drömde. Trodde inte det skulle bli såhär, trodde inte vi skulle få den. Jag ska berätta snabbt om budrundan:

Någon la 2 mil
Vi la 2,01 mil
Någon 2,03 mil
Vi 2,04 mil
Någon 2,05 mil
Vi 2,06 mil
Någon 2,1 mil
Vi 2,11 mil
Någon 2,2 mil (!!!!!)
Där var det kört tänkte jag med en gång...

Tog lång tid innan vi ringde mäklaren tillbaka. Vi hade egentligen inte lust att lägga mer än 2,2 miljoner. Men när han sa att han trodde att "hon" hade sträckt sig till max så ringde jag min kära lilla mamma och frågade om vi kunde låna 10000 av henne, bara för att gå lite över. Jag sa till mäklaren att det är det allra sista budet. Han sa att han skulle ringa om 25 min. Det gick 40 min. Telefonen ringde och både jag och Göran hoppade upp och slog huvudet i taket...!

"Grattis till ert nya boende" säger mäklaren.
"TAAAACK!!!"

Jag är GLAD nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0