Lika?



<3



Hittade en bild på mig när jag var ca lika gammal som Evelina är nu. Jag är på den översta bilden och Evelina på den understa.
Visst är vi ganska lika?
Hittills har alla sagt att Evelina är mest lik sin pappa. Men idag när jag visade Göran den översta bilden på mig så trodde han att det var en bild på Evelina jag visade. Måste väl betyda att det finns likhet?! :)
Jag tycker själv att hon är lik mig, ialla fall när jag var liten som sagt. Man vill väl att sitt barn ska vara lik just en själv. Men jag tror inte jag bara inbillar mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja men jaaa, det är ni verkligen!!! Det kunde nästan varit Evelina på den översta bilden! Tråkigt att vi inte sågs nu under veckan, men så fort Tora är tillbaka från semestern får vi ordna upp en ny dejt, tycker jag :) Vist kan det vara trevligt för Lova att vara omringad av söta pojkar, men hon behöver lite tjejkompisar också, haha! Kram på er och trevlig helg!

2011-03-19 @ 16:52:08
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0