Gröt till frukost

Till frukost brukar jag ge Evelina gröt. I början var hon lite skeptisk att få in nåt annat än flytande mat i munnen. Men det går bättre och bättre. Och så här kan en måltid se ut för en söt Evelina:...

1. Så här skoj kan det vara att se mamma blanda gröt...

2. Så här söligt kan det bli (och ännu mer för den delen) under en måltid...



3. Så här kul kan det vara att äta gröt...

4. Så här kan det bli om mamma är för långsam med att mata...



5. Så här ledsen kan man bli när gröten är slut...



6. Så här gott är det alltid att sova efteråt... ZzzZz





Kommentarer
Postat av: Sara

Heej =)



Det är ett vanligt lås på insidan, men det går inte att få upp det :O Jag kan inte ens få ner handtaget, så jag antar att det har gått i baklås på något knasigt vis!



Jag köpte D vitaminerna i Sverige på apoteket :)

Det är lite hemligt att jag ska flytta hem till Karlskoga, inte ens mamma vet :P Vi flyttar någon gång i början på maj, ska bli jätte skönt.. men samtidigt nervöst, hoppas att allt löser sig med jobb, pengar osv..



Allt bra med er?

Kraam

2011-03-19 @ 13:09:59
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Sara

Ingen fara, jag måste godkänna kommetarerna innan de visas =) Är du sugen på Sverige med? :)

2011-03-19 @ 17:13:40
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0