Finbesök

Nu väntar vi på att Tora och Viggo ska komma hit. Första gången Evelina får besök av Viggo i våran lägenhet, blir massa mys. :)
Trist att det snöar IGEN. Det var på väg att torka upp på gatorna och jag såg nästan mig själv rulla vagn om inte en allt för lång framtid, men den drömmen sprack lika fort som den kom... Trååk! :/

För övrigt så får vi se vad helgen har att bjuda på. I eftermiddag ska vi ialla fall träna. Den enda träningen denna veckan, lite dåligt, men det har varit mycket att tänka på. Plus att jag trodde jag skulle åka på årets förkyldning i början av veckan. Slapp undan med lite snorig näsa och ont i halsen bara, som nu är helt borta.

Nej, jag funderar på om jag ska börja klä på mig och gå mot Brynsentret nu, ska möta Tora där snart och jag ska rusa in på H&M å köpa en mascara först tror jag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0