Evelina och Viggo

Nu har jag och Evelina lämnat Tora och Viggo vid t-banan. Tur att det finns snälla människor. Hissen upp till perrongen var "ur funktion" så jag skulle hjälpa Tora att bära upp vagnen hälften, men efter två trappsteg så kommer en snäll man och säger att han tar det istället. :) Han kom faktiskt ner från att ha varit uppe och tur var det, för t-banan kom 1 min efter vi sagt hejdå.
Alltid lika skoj att möta er och alltid lika mysigt att se Evelina och Viggo tillsammans. Idag var Viggo väldigt mammig och var inte riktigt med på noterna. Men det är helt normalt när man kommer till nya ställen. Jag har läst att vid 5 månader så blir bebisarna väldigt hemmakära och märker vad som är just "hemma" och "inte hemma".
Här är ialla fall en bild på våra sötnosar:



På vägen hem så gick jag inom Cubus och köpte en mascara + trosor (20kr/st) och ett par boxer till pappa (20kr/st) - kunde inte låta bli!
Det blir ingen träning för mig och Göran idag. Vi går runt vattnet en tur istället. Det tar en timme och är nog så god träning som att gymma. Det är smällfullt på gymmet mellan 117-18.30 och vi är inte där före 17 ändå.

Nåja, detta har varit en jobbig vecka för mig/oss. Så nästa börjar vi om och tar nya tag!


Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

ååh vad fina våra gosar är!

HA! Det lär ju stämma, jag tror faktiskt att Viggo fattar när vi inte är hemma och eftersom vi mest är det så är det kanske lite otäckt med nya ställen.

jag glömde ju och be dig om att få låna den boken su snackade om, har du läst klart den? Med bebisen utveckling osv.



Kul bildee på evelina med gröten - skulle likagärna kunna vara Viggo på varje steg! haha :D



Puss&kraam

2011-03-21 @ 13:41:54
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0