Efter middagen

Nu börjar dagen gå mot sitt slut. Jag och Göran sitter i soffan som två säckar potatis, mätta efter dagens enkla middag. Omelett med bacon i. Jag visste inte alls vad jag skulle laga idag så det fick bli nåt ihop-släng bara. Men det finns ingen som kan säga att enkelt inte är gott
Evelina sover sedan kl 19. Det gör att jag gärna sitter uppe och njuter lite innan jag stressar i säng. Göran går helst och lägger sig relativt tidigt eftersom han går upp 03.30. Fattar inte att han orkar.

Nu sitter vi och ser på Farmen.

Det närmar sig budgivning. Innan imorgon kl 12 vet vi vad som händer med lägenheten. Oliiiiiidligt spännande, som Peter Harryson alltid sa. ;)

Hoppas folkens har en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0