Dålig sömn = dåligt humör

Jag hade jättemycket att skriva om inatt när jag låg i sängen och inte kunde sova, men kommer jag på det nu när jag väl sitter framför datorn? NEJ! Morr...
Nåväl...
Igår var vi ialla fall i Sverige/Strömstad för att besiktiga min bil. Jag hade egentligen inte tron att bilen skulle bli godkänd, men blev ändå sur när den blev underkänd. Det var bara ett fel på bilen så det var inga stora grejer. Och när jag ringde pappa och berättade vad det var så sa han att han kan ordna det. Pappi <3

 Här är en liten bild som visar stationen i Strömstad.
Efter han var färdig med bilen så frågade jag vad han tyckte om den i övrigt, med tanke på att det är en -96 modell liksom. Han sa att han tyckte bilen var väldigt bra och det fanns ingen anledning att hasta med ett bilbyte. Sånt är alltid kul att höra! Jag älskar verkligen min bil <3 Den är så otroligt skön att köra och att sitta i. Fördelen med lite äldre volvosar är också att det inte är så plastigt, det är mer stabilt. Jag känner mig säker i den. Så när jag byter bil så blir det säkert en likadan, fast nyare.

                             
Alltså, om vi ska vara ärliga här så är det ingen större skillnad på den högra och den vänstra bilen. Den vänstra är min -96 och den högra är -04 modell. Det är mest lampor och så som blivit ändrat. Kanske lite inredning, men inte mycket. 

När vi väl hade kommit hem igår hade klockan sprungit iväg och blivit 18. Vi packade in all mat som vi köpt. Jag sa att jag inte skulle handla så mycket. Men när vi rullar vagnen ut från affären så står det 5 plastpåsar och 1 fryspåse och fyller den. :/ Hm, jag kan aldrig hålla det jag säger, inte när det kommer till handling ialla fall. 1400kr fattigare är jag nu. Men massa mat rikare!

                          
http://www.semperbarnmat.se/produkter/drycker

Här är ialla fall de dryckerna som jag pratar om att Evelina älskar, köpte 8 flasker igår. Ger henne 40ml dryck och 40ml vatten vid varje tillfälle hon får det. Det säger bara slurp så är det borta!
Väldigt rik på C-vitaminer.


F*ck! Nu gick lysröret sönder inne på toaletten. Suck! Hoppas vi har ett nytt sånt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0