"Vill inte sova!"

Det fick jag precis höra på bebisspråk, fast jag tror mig bestämt ha hört att det var just; "Mamma, jag vill INTE sova!" Högt och tydligt skrek hon det till mig.
Eftersom vi båda är envisa så vann jag, hehe. Men det gör jag nästan alltid. Ialla fall när det kommer till hennes sov och ät-tider. Tycker det är viktigt att ha rutin på vardagen, ialla fall nu när hon börjar bli stor. Då ska man lära sig!

Shiat, så tomt det är där vitrinskåpet brukar stå. Och stackars Sally är helt förvirrad här hemma när hennes sovplats är stulen! :O Elaka vi är...
Det kommer inte vara något nytt sånt ställe som hon kan sova på dit vi flyttar heller. Så hon får hitta en annan favvo-plats! Tror det kommer sig. :) Just nu hänger hon mest i fönstret:


Ni ser dunklumpen till höger va? :P

Denna lådan är också en favorit. Vilka platser de väljer, de små liven. HAHA!


En otroligt bekväm kartong som kommer från Hellesylt-Vestlandet.
Kanske ska provligga den jag också. Jag kanske precis har lagt ut en bild på min framtida säng, vem vet? ;)

Nu blir det en enkel middag här hemma. Göran parkerade precis utanför. Min duktiga älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0