Solig träff

Idag har jag varit inne i stan och träffat Tora och hennes kompis Marlene, med bebisar såklart. :) Detta var väldigt trevligt! Fick en väldigt positiv uppfattning av Marlene och hoppas vi träffas igen alla tre.
Fick tagit några bilder på våra sötnosar tillsammans:


En fin bild på 3 sötnosar! Tora, Viggo och Novalie



Bild på min sötnos <3



Viggo försöka kanske stryka Evelina på kinden och säga att han tycker om henne, Evelina viftar bara bort stackars Viggo som vill gosa... ;)



Även här, Viggo gör närmanden och Evelina dissar. :P



När Viggo gett upp, då flinar Evelina... :P Tokisar!



Här har lilla Novalie krypit fram och vill också fotas. Men Viggo har bara ögon för Evelina, som ni kanske ser på bilden! ;) Aw. Bebis-kärlek.



En extrem närbild på sötaste! <3
Mamma älskar dig! :)

Nu ska jag slänge mig i duschen, vidare till Lene och Neda och ut ikväll.
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

hihih så söta bilder! Jag skrattar alltid när jag ser igenom allt som fångats på foton när vi träffats.

Kul att du fick en lyckad utekväll! Lite egentid är jäkligt välbehövligt i goda vänners sällskap.



Puss&kram!

2011-06-06 @ 14:38:46
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0