Helsestasjon idag!

Well yes, sorry att jag har varit lite off här det senaste, kanske har sina förklariga själ. Vi håller på att flytta för fullt och då prioriteras inte internet.
NU ska jag ner till posten och hämta mitt paket från iHerb.com WIHIII!! :D Alltid spännande och kul att få paket på posten.

Mer hade jag väl inte direkt att säga idag. Har varit på Helsestasjonen med Evelina idag förresten;

Mammas guldklimp:

7 månader och 16 dagar...

76 cm lång <3
9750 g <3
47,2 cm i huvudomfång <3



Dumma mamma som tar bild precis när jag gäspar!



En glad liten scrolla! <3

Finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar min Evelina...


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon..Söt blogg du har--Ha en skön torsdag.kram

2011-06-23 @ 08:28:20
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0