Gravid?!!

Igår var jag nere och köpte lite ingredienser till att göra köttfärssås till Evelina. Har tänkt att jag ska göra det länge nu, men har inte haft allt hemma som jag behöver, nu har jag faktiskt inget att skylla på längre. :P Nu ska det göras. Idag eller imorgon! Punkt slut.
Så här såg mina sötnosar ut när vi traskade ner:


Mina fina.. <3

Jag har fan fått en ny dilla! Stekta tomater! Jag vill ha det hela tiden. Stekta tomater med Aromat på. Hur skumt är inte det. Jag har ätit det fem dagar på rad nu. Man kan nästan tro att jag är gravid på nytt! o.O Men det får vi verkligen inte hoppas. Shit vad gott det är ialla fall. Jag vet att det låter helt ruskigt äckligt, och jag var väldigt skeptisk när pappa föreslog att vi skulle ha det i fredags. Men man kan inte säga att man inte tycker om något som man inte har smakat på, right? Och smaka gjorde jag... Mitt nya beroende! Går att ha till ALL mat!


Snälla, prova detta!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0