Min lördag

Då var första utgången "avklarad". Nu är man väl hemma igen efter en hård kväll med tjejerna och killarna. :) Är sådär lite lagomt tung i huvudet och känner att soffan passar mig alldeles utmärkt idag. Tills ikväll då vi ska åka och köpa kinamat på världens bästa kinakrog. Okej att det är 3 mil att åka dit, men believe me, its worth it!
Kan ialla fall garantera att jag inte sätter mig bakom ratten idag.

Blev en något turbulent kväll igår. Ni vet det klassiska; prat, missförstånd, tårar och spya i sovrummet! Trots det så koste jag mig till hundra. Lärde känna nya själar, fick skratta och vara bland vänner jag känner. Och en viktig sak som kanske låter lite hemsk att säga men jag fick vara lite ensam. Ifrån hemmets fyra väggar en stund, och det räckte. :) Har fått laddat upp mig lite, fast jag just nu mår piss så har jag fått ny energi! :)

Tydligen så hade det inte gått så bra med Evelina igår bara. Hon hade varit väldigt ledsen och antagligen saknat mig. Hoppas det var för att hon saknade mig ialla fall! ;) Vill såklart kunna göra saker utan att behöva tänka på att mitt lilla frö kanske hylgråter hemma.

Kvällen slutade ialla fall på Dr. Jekyll. Tyckte dock inte det var världens bästa musik där igår. Och det var heller inte ultimat pga. att Lene inte följde med ut.


Riktigt stilig inredning där men allt för mycket folk!
Någon som varit där kanske? :)

Nu ska vi snart se på sista avsnittet av Kyle XY. Riktigt bra serie som gått i 10 söndagar nu.
Borde ses!


Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

haha det klassiska? Hoppas inte att det var du som varken grät eller spydde vännen. :)

2011-02-20 @ 15:38:22
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0