Surprised

Blev riktigt överraskad idag när älsklingen kommer in och väcker mig 9.15 ca och säger att han har lagat frukost! Han hade tom. lagat mitt te och kokat ägg. Awww. Blev en mysstund här medan Evelina fortfarande låg inne i sängen och sov. <3 Tack älskade!

Nu ligger mini inne och sover i sin säng. Hon tyckte inte alls det var så roligt att sitta och se på när jag klippte hennes pappa, men det var nödvändigt att få gjort utan att överdriva. Så nu har han lite halvt tuppkam-aktig frisyr. Blev fint, och han nöjd. (Jag nöjd=han nöjd! ;)) Jag fick dessutom dammsugit medans Göran gick in och duschade, så nu är det rent och gött här igen. Duschade jag också, wonderful!

Idag ska vi åka en tur hem till Görans föräldrar och hämta något. Får se när de kommer hem från fjellet. :)

Blev inget guld för Marcus Hellner idag, synd. Petter Northug tog guld ialla fall, lite positivt kanske det var. ;)
Nej, nu får det bli lite tilltugg innan E-linis vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0