Mammaträff

Idag ska jag hem till en som heter Vibeke som tillhör min mammagrupp. Nästan alla som tillhör gruppen bor på Manglerud, så jag känner mig lite utanför som bor här på bryn. :)
Har fått fyllt i ansökan om barnehage (dagis) också, så nu ska den postas på vägen dit. Sista söknadsdagen är 1 mars, så jag är inte ute i god tid konstigt nog, brukar alltid vara noga med sånt, men nu när internet har varit paj så har det varit svårt. 
Har även skrivit ut 3 bilder till mamma också som ska postas. :) Är så glad att jag installerade den skrivare alltså! Men nu måste jag köpa nya fotopapper också. Köpa, köpa, köpa... Är det vad allt handlar om? Verkar nästan så. Usch. Pengar är runda och det av en anledning.

Tror jag ska gå lite tidigare från träffen idag. Då hinner jag en tur in på Manglerud centret och får köpt frimärken (kanske fotopapper om jag orkar :P) och en present till Neda.
Vad tusan ska man köpa till henne? 

Igår var jag och Göran inne och såg lite på resor. Vi är sugna på att åka till Barcelona i april, under påsken. Vi måste passa på när han har ledigt, och det har han då i hela 5 dagar(!!). Ca 6000NOK kommer det gå på för oss tre. Tur och retur med hotell. Inte illa pinkat väl? Vi får se. Måste nästan passa på att göra något när han är ledig, annars går man och trökar i vardagen hela tiden. Om det så bara blir 4 dagar. Jag kommer kanske inte heller åka så mycket utomlands själv heller framöver. Hade varit sköj att åka på nån resa med nån annan med bebis på Evelinas ålder såklart. Framöver... Tora, känner du dig träffad? ;)


:D Evelina tycker det är jättespännande att se på tv...


...och att sova såklart! <3

Nu ska mamma gå in och väcka en sovande prinsessa, så vi kan dra oss mot Manglerud!

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0