Ferre + utgång

Hur kommer det sig att jag hade 104 besökare på en dag när jag inte bloggade och att det har halverats nu? ;P Knas!

Idag är det fest hos Neda som gäller kl 19. Längtar som en tok. Present färdig och nya kläder inköpta - måste alltid köpa något nytt till varje utgång, så ni kanske kan tänka er hur min garderob ser ut? Trycker bara in de nytvättade kläderna när de är torra. Så det blir bara att jag använder det som ligger ytterst, vilket resulterar i att jag tycker att jag har alldeles för lite kläder. Ni ser den onda cirkeln va?

Idag vaknade min docka kl 08, upp gick vi och bytte bajsblöja. Sen gick vi in till sängen igen och myste en liten stund. Sen var det frukost för oss bägge och lite lek. Nu ligger mini och sover igen. Och jag fastnade här som vanligt, har faktiskt satt på tv:n och vad visas en lördag på tv 3 - Scooby Doo! :D
Nu väntas älsklingen komma hem snart. Funderar på att sova lite med honom så man orkar kvällen.
Första utgången sen januari -10. :) Får se hur bra detta kommer gå.

Nu ska jag se lite på nya Harry Potter filmen tills Evelinis vaknar <3


Kommentarer
Postat av: Thea

Åh, Harry Potter! Vill se! :)



SV: Kevins första smakis var 31 jan. Sen dess har han fått smaka några ggr/vecka. Och en halv burk är inte mkt :) det är ju skitsmå burkar ^^

2011-02-19 @ 11:52:46
URL: http://Banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0