Vänner som inte växer på träd

Jag har de två bästa vännerna i hela världen, är helt övertygad om att ingen har eller kan få bättre vänner än mig. Elenor Andersson och Lina Bergström är och kommer föralltid vara min bästa och närmaste vänner. <3
Vi har haft en jättetrevlig helg tillsammans. Trots att det inte blev så mycket tid alla 3 tillsammans så var det ialla fall bättre än inget alls. Det är precis som att vi aldrig varit ifrån varandra när vi träffades och vi kan som vanligt prata om vad som helst utan att det är knepigt för någon av oss. Sånna vänner växer inte på träd och jag är otroligt lottad som har just dessa två i mitt liv - de bästa!
Nu sitter Lina troligtvis på flyget och väntar på avgång på Rygge flygplats. Det var sorligt att ta adjö med tanke på att jag vet hur lång tid det kommer dröja till nästa gång. Men vi håller kontakten. Längtar till nästa gång, då jag och Ellen ska försöka få till en gemensam helg i London hos Lina.


Tyvärr glömde vi att ta fler bilder, men jag fick ialla fall en, lite dålig kvalitet, men man ser ialla fall att det är Lina och Evelina i Evelinas rum. :)

Evelina har älskat besöket vi haft i helgen, hon har fått massa uppmärksamhet och massa fina saker så vem som är bortskämd behöver ingen fråga!

Nu ska jag laga mat så den blir färdig till matchen mellan Sverige och Frankrike som börjar kl 18!

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

åh vad mysigt det är med sådana vänner, man har allt några få av den sorten. :)



puss!

2011-12-12 @ 19:10:40
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0