Skridskor - tredje luckan

Visst är det romantiskt att åka hand i hand med din kära, på en blank is i mörkret? Så som det händer i sagor. Till fin musik. Vill du uppleva detta? Det finns faktiskt en is-plan på Karl Johan här i Oslo. Den ligger nästan vid Nationaltheatret. En stor plan med is, där du kan köpa kaffe/glögg och pepparkakor och åka skridskor till musik. Visst låter det mysigt? Jag är ingen höjdare på griller, har aldrig varit det och kommer garanterat inte bli det heller. Jag är alldeles för rädd för att ramla och slå mig! Men jag hade gärna åkt en sväng, om jag kunnat! ;)

Jag tänkte bara dela med mig av detta tipset till er som vill hitta på saker i Oslo! Detta kan bli en fin stund med en vän eller en kärlek. Efteråt rekommenderar jag att gå en gång upp eller ner på Karl Johan, där är det vackert i juletider....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0