Kjol-jakt och outfit med pyamaströja(?)

Idag har jag och Evelina varit med Göran hos fysion, eller vi gick inte med dit, men vi gick runt på Bryn sentret, där vi bodde innan vi flyttade hit.
Jag hittade äntligen en kjol som jag ska ha på lördag. Då ska vi nämligen ut och äta, tillsammans med Björn Tore och hans "dejt". Vi ska till Big Horn på Aker Brygge. Sen ska vi väl sätta oss på någon pub och dricka och tjöta lite!
Jag hittade ialla fall en kjol. På Vero Moda faktiskt. Tittade först på en på H&M men den var lite väl festlig. Så jag gick vidare, till Vero Moda, hittade en kjol till hundra kronor mindre än den på H&M, dessutom en sån som jag letat efter! Passar till lite finare uppklädsel, om du piffar till det övriga.
Så på lördag blir det alltså; den nya kjolen, nylonstrumpor, svarta stövlar med liten klack, guldsmycken (som jag också fick köpt idag, Cubus - ta 3 betala för 2! Jag använder ALDRIG guld annars, men det passar bättre till de färgerna jag ska ha på mig.)
Och det mest intressanta/roligaste/komiskaste; Vad ska jag ha upptill? Hehe. Jo... I måndags före Lina åkte hem traskade vi runt inne på Oslo City här i stan, ett stort köpcentrum, typ Femman. Vi gick en sväng in på Kapahl för jag hade fått en medlemstilbud av dem via sms. 40% på valfritt damplagg. Eftersom jag sett runt efter nya pyamasbyxor så tänkte jag kika efter det där. Jag hittade ett par, ganska fula. Beige/svarta med något konstigt mönster, men gudomligt material! De satt ihop med en beige-färgad tröja, som skulle föreställa en pyamaströja. Jag såg med en gång framför mig att den skulle vara ursnygg tillsammans med den outfiten som jag ska ha på lördag, och med en svart fin-väst över. Jag ska visa er hur resultatet blir på lördag. Tror det blir kanon. Men visst är det komiskt att jag köpte pyamasbyxor med tillhörande tröja och istället använder "pyamaströjan" när jag ska ut!
Kan tillägga att jag köpte en väska inne på Kapahl också. En sån som man sätter tvärs över liksom, ni fattar säkert vad jag menar! En brun. Den får också följa med ut på lördag! Ingen festväska, men jag gillar den som bara den.


Du får fråga före du tar bild. Ajja bajja!


Döhh... Korken satt fast ju!


Men sluuuuuta ta kort på mig hela tiden, det är inte rooooligt längre. Du har väl tillräckligt med bilder på mig nu?
<3

Nu ska gröt lagas, pyamas ska på, gaddarna ska putsas och gardinen ska rullas ner!
Trevlig kväll gött fölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0