Jobbdag?

Idag kan man nästan säga att jag har jobbat. Inte riktigt men nästan. :) Jag hjälpte ialla fall Göran att hämta en vara som han skulle leverera, i Sandvika hämtade jag den och körde den till Lindeberg. Exakt den tiden som den skulle hämtas var han hos sin fysio. Så han frågade mig om jag hade lust - varför inte? Görans mamma följde med och visade vägen och Evelina låg och sov under resan. Det var ganska trevligt att känna sig viktig igen!

När jag hade gjorde det, så hade Göran ännu mer att köra och leverera. Och vi hängde på. Dock med en trött, rastlös och hungrig Evelina. 


Här är vi glada! <3

Här börjar det bli mer och mer otåligt... Det gick bra till slut ändå, med lite mat i magen ordnar sig det mesta.



Nu är Göran och ordnar med sin bil, han tror han fick punktering på kuppen.

Hoppas de dära ordnar sig, trist att typ inte tjäna något på uppdraget han gjort idag.


Kommentarer
Postat av: Sara & Liam

Jag köpte dom i Oslo i höstas, men minns inte vart :/ Riktigt snygga och bra :) Kraam

2011-12-13 @ 21:39:32
URL: http://saratholson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0