Finaste

Idag är det lördag, det är sol och vi ska ut och äta middag idag! :) Jag ska för första gången gå ut med en pyamaströja, då jag samtidigt ska vara finklädd. Det blir riktigt intressant och resultatet vill ni inte missa. Det kommer nog inte upp förän imorgon, om jag inte slänger in ett snabbt inlägg före vi går.
Evelina ska sova hos sin farmor och farfar inatt. Troligtvis. Det blir första natten som vi verkligen kan sova ut utan att vakna - av minsta lilla ljud. Förmodligen är jag pigg som en lärka redan kl 09 imorgon, bara för att jag kan sova ut riktigt. Kan väl inte klaga på sovtiderna här annars heller i och för sig!



Detta är förmodligen den finaste tomte jag har. Den fick jag av min mamma 2006 och nu står den och pryder våran hallbänk med en tänt ljus i sin lykta, varje kväll! Älskar den. <3




Lite suddiga bilder men det "visar" ialla fall att hon går lite! :)
Hjärtegullet


Kommentarer
Postat av: Leyla

2011-12-17 @ 16:19:31
Postat av: Leyla

Vad söt hon är! Vad heter hon mer förutom Evelina?

2011-12-17 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0