En eftermiddag ute i snön

Igår skulle jag och Evelina ut och gå en tur lite på eftermiddagen, det började skymma ute. Jag skulle egentligen bara till affären och köpa lite smått, men när vi kommer utanför dörren här nere så ser jag att det snöar, äntligen! :) Det snöade ganska kraftigt. När vi väl varit i butiken så låg det ca 2 cm på marken. Vi stannade till vid en lekplats så Evelina fick gunga lite. Sen satte jag ner henne i snön. Hon tyckte detta vita, kalla och våta var jättespännande!


Ganska fina bilder ute i snön. :)

Måste också tillägga att Evelina går mer än hon kryper nu. Vi är såklart riktigt stolta! <3 Våra lilla duktiga Evelina.
Idag, kl 08.15, ringde de från Furuset och sa att läkaren som vi skulle besöka idag, blivit sjuk. Så vi får vänta med 1 års kontrollen. Jag ska ändå till Furuset senare, fysion. Ska få ultraljud på två ställen.

Idag ska vi ut och pröva pulkan. För nu är det som sagt massa snö här. 10 cm låg det på marken när vi vaknade idag. Och som vanligt skapar den första snön kaos i trafiken. Ovana och slitna däck sägs det på radion.

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0