Dagens eko kvart i fem

Ja, nu har det varit eko här. Under julen har jag inte haft tid att skriva så mycket här. Och om jag ska vara ärlig så har jag inte heller prioriterat det. Under julen ska man väl vara med sina nära och kära, om du frågar mig.
Julen har varit som vanligt, jättemysig, med massa julklappar, god mat och gott sällskap! Som vanligt har också tiden sprungit fram. Men så är det väl när man har trevligt.
Julafton firade vi hos min mamma, Göran kom ner tidigt. Så det var våran första jul tillsammans kan man säga.
Juldagen var vi hos min pappa.
Och annandagen hos Görans föräldrar.
Evelina har varit jätteduktig hela julen och fått smaka på allt möjligt. Det mesta har slunkit ner lätt som en plätt, men det har också varit saker som hon ogillat och spottat ut.

Vi alla är nöjda med massa fina saker som vi fått
och vi har haft en otroligt bra jul, men som man säger;

Det är skönt att komma bort ett tag,
men det finns inget som slår det att komma hem igen...

Tack för en jättefin julhelg,
2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0