Vi blåser bort!

Idag är jag trött, riktigt trött. Göran har snarkat precis hela natten! Jag somnade inte för natten förän han gick upp, 03.30. Och såklart vaknade Evelina kl 8, så det blev inte mycket sömn för min del. Får försöka ta igen det i helgen.

Shit vad det blåser ute. Det ser ut som varenda lös pryl ute ska blåsa med vinden. Skönt att vara inne. Burr! I och med att det blåser så är det nog lite småkallt ute också, trots solen tittar fram. Hoppas det inte blåser lika mycket i Sverige.
Vi åker till pappa när Göran kommit hem. Han är väl snart hemma antar jag. Det var tydligen mycket idag på jobbet. Så vi blir lite sena iväg, men det går fint, pappa slutar inte förän 16 ändå. Och vi ska en tur till mamma och hämta bromsrören som pappa och Göran ska montera imorgon. Hoppas verkligen det går bra, för på tisdag ska jag besiktiga min bil i Strömstad igen.

Varför får jag nästan inte Evelina att sova på dagarna längre? Hon vill inte alls. Ligger gärna vaken längre och gnäller. Är det normalt i utvecklingen eller?
Det börjar också bli svårare att få henne att sova på kvällarna. Dock inte på nätterna, som tur är... Och hon vaknar bara en gång på nätterna nu ialla fall. Men hon vill gärna gå upp vid 8 tiden och där är vi inte helt överens...

Måste se så jag har packat allt och ordnat mat och låda till Sally! Jag slänger in ett inlägg här under helgen!
Trevlig helg folkens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0