Seg söndag

Inatt blev det sent. Väldigt sent. Allt för sent när man har en liten bebis som inte vill sova lika länge som oss på morgonen. Men det var en väldigt trevlig kväll igår måste jag säga. Som jag sa så var vi hemma hos Görans föräldrar och åt lite mat plus var och hälsade på Görans mormor å gav henne lite presenter. (:





Evelina trivdes gott hos ett födelsedags"barn"! :) Kanske lite skeptisk...

Mormor Lilly blev ialla fall väldigt glad för radion som hon fick och blomman som vi köpte på plantagen på Skedsmo. Det fick bli en gerbera som hade samma färg som hennes tröja på bilden. Fin fint!


När vi kom upp till farfar och farmor väntade kyckling i pitabröd och sallad + dipp. Det var mumma det! Blev väl egentligen lite för mätt, men gott var det, då är det inte lätt att stoppa...




Ehm, mja... Några glas vin blev det också. Och samtidigt som vi vuxna "roade oss" så sov en liten sötnos i rummet bredvid. <3 Hon sov snällt till vi åkte 01.15 ca. Vaknade när jag la ner henne i stolen, var vaken till vi kom hem, men somnade helt utan problem när jag la henne i sin säng och gav henne mat. Mammas älskling!
Idag ska jag klippa Görans pappa, så det blir en tur dit idag igen. :)

Hoppas ni också hade en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

haha snygg bild Annicka ;)

2011-04-04 @ 10:27:53
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0