Sakta men säkert

Gott folk. Kan säga att jag varit med om en riktig påfrestande händelse, både känslomässigt och kroppsligt. Önskar ingen det samma. Jag ska samla tankar och skriva några rader här när jag fått tillbaka alla krafterna. Har lust att få ner tankarna och händelsena, för jag vill glömma det och slippa tänka på det och gå vidare. Det hjälper för mig att skriva av mig...

Känner att jag sakta men säkert är på väg tillbaka igen. Om jag bara klarar att bemästra tröttheten så är jag där! Vi får se...

Idag ska jag gå ner till Bryn Senter och färga mitt hår. Det hade jag bokat för längesen och tänkte att jag är värd att ordna mig lite. Som igår. Jag och Göran var på Manglerud och köpte lite saker på apotek1 och grönsaker. Hämtade ett paket från Libero på Lindex. På vägen därifrån gick vi förbi B.young och där fanns en del billiga linnen, långa. Eftersom jag i princip bara använder tights så är det bäst att ha längre linnen, så täcker arslet. :) Hittade ett ljusrosa, grått och vitt som kostade 60.-/st. Köpte också en stor kofta, lång. Som var svart. 150.- . Kändes bra!

Nu när Göran kom hem hade han med sig massa gott. En stor spann med räkor och en med kräftstjärtar. En kilo rökt lax, ni vet sån som man kan ha på smörgås eller bara slänga i sig. Mumms. Och en paket med 10 bitar Sushi, jag som har tjatat så om sushi. Kanske det var därför han tog med sig det. <3

Nu ska jag byta om och gå ner till Bryn om en stund

Kommentarer
Postat av: Thea

Du kan skriva till [email protected]

2011-04-15 @ 17:03:29
Postat av: Tora - Viggos mamma

vi tänker på dig gumman o finns

här om du vill prata. <3

2011-04-15 @ 18:13:27
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0