Möte med prästen (kort inlägg)

Nu ska vi alldeles strax åka och prata med folk i Oppsal kyrka. Fråga mig inte varför vi ska dit när det är i Vålerenga kyrka som hon ska döpas. Men det är väl antagligen för att vi tillhör Oppsal.

Maten blev riktigt lyckad igår. Jag lagade foliepaket med lax, torsk och massa grönsaker i - detta grillades.
Allt blev uppätet så det tar jag som bra betyg ialla fall.

Efter kyrkan idag ska vi åka hem till Görans föräldrar - igen. Jag och Görans mamma ska åka en tur till IKEA och köpa kaffekoppar, fat och glas till söndagens dop. Inte många dagar kvar nu. Igår fick vi, till min stora besvikelse, veta att tårtan som vi beställde går inte att få. 3 dagar innan dopet! Var inte glad. Men det fick bli en annan lösning istället. Lite tråkigare lösning, men det blir ialla fall tårta.

När vi är färdiga på IKEA idag blir det en tur till Europris där jag ska köpa en rosa vaxduk. Fanns tydligen en rulle i ett paket där som kostade 30 kr bara, för 50 meter, så då kan jag klippa efter behag. :) Perfekt!
Efter det blir det klipp och färgning av hår. Görans mammas hår alltså! Så hon blir fin till dopet.

Nu ska vi åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0