Mjukstart

Då var jag back on track igen! Bra känns det. Nu har jag fått energin tillbaka och lusten. Jag vet att jag varit lite smått frånvarande de sista dagarna. Men resan gjorde sitt och tog på krafterna. Jag var inte helt 100. Men nu tar vi nya tag. Både i livet och här på bloggen! Just nu sitter jag i soffan hemma och har snart smällt i mig en halv påse Non stop och njuter av en härlig fotmassage av min kära.


Usch vilka dåliga bilder det blir med mobilen. Irriterad...


Igår var vi hemma en sväng hos Görans föräldrar och åt lite mat + min cheesecake. Mums! Det enda var konsistensen på kakan, den blev lite för mjuk. Annars var den supergod. Det tyckte vi alla!
Det blev ganska sent som vi kom hem inatt och det har väl satt sina spår idag. Så vi bara sitter och slappar nu. Inte så aktiva som vi var igår, då vi gick ut 1½ timme innan vi åkte till dem på middag. Men varje dag kan man inte svettas, eller?

Idag ska vi faktistk hem till Görans föräldrar igen och grilla på deras terass. Underbart!

Shit. Nu är det bara en vecka kvar till dopet, eller nej, 6 dagar till dopet! Och här står det flyttkartonger från golv till tak. Kanske man borde ta tag i detta.

Frågan är om man har lust när det är 20 grader ute och solen steker. Nej.
Följdfrågan är om man ändå måste ta ansvar och bli färdiga. Ja.

Ingen tid att förlora.





Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

ska vi ha dop på samma dag? Vi ska döpa grabben den 1maj. Ses imorgon älskade Annicka. PUSS

2011-04-25 @ 20:52:40
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0