Lördag morgon

Idag låg vi länge i sängen och gosade. Evelina vaknade kl 8.15 och jag kunde gott tänkt mig att gå upp vid den tiden också. Jag gav henne mat inne i våran säng och hon började bli trött igen, ca kl 9 somade hon om igen och vi sov till 10.30!!! Helt underbart. Jag hade säkert kunnat sova ännu längre, för jag var helt utslagen då jag vaknade vid den tiden. Skulle väl ha gått upp när vi vaknade första gången. ;) Nu ligger min prinsessa snällt i sitt babygym och ser sig runt, och jag har precis ätit en god frukost. Nu väntas Göran komma hem inom kort.
Det är väl snart tid för gröt för en liten här också räknar jag med.

Idag blir det då en tur till Görans mormor som jag skrev igår. Packade in de presenterna som Göran köpte igår, en radio till mormor och en riskokare till hans mamma som har födelsedag imorgon. :)
Så ikväll blir det middag hos Görans föräldrar och tårta hos Görans mormor! Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0