Inte som alla andra...

Det är lördag. Härligt. Vi var en tur på mitt jobb efter Göran var klar på jobbet. Skulle hämta banankartonger att börja packa i så småning om. Just nu känns det skönt att det är ett tag kvar till flytten, för kroppen är inte i hundra än.
Vanligtvis så älskar jag lördagar, för då har Göran ledigt söndagen och vi kan hitta på nåt på lördag. Denna löragen är dock inte som alla andra lördagar. Det är som vilken dag som helst. Är man helt utan ork och lust, så kvittar det om det är lördag eller måndag.

Idag ringde Göran mig kl 10 och säger att han var nära att klämmas ihjäl. Det var en lastbil som skulle köra från den butiken som Göran skulle leverera på. Så han går ut ur bilen och lastbilen bara kommer och kör emot honom, så han klämdes fast mellan sin egen varebil och lastbilen. Han fick skrikit högt som f*n och drämde näven i lastbilen så chauffören reagerade och tittade ut. Jävla lastbilschaufförer säger jag bara! Det handlade om få centimeter enligt Göran när han förklarade för mig vad som hänt... :/

Tur att familjen mår bra efter allt som har hänt. Och med hjälp av mina två huvudpersoner kan jag/vi komma oss igenom detta...

Älskar :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0