Grillning på terassen

Underbart väder har det varit idag! :)

Först var vi en tur och pratade med prästen som jag skrev tidigare. Det gick bra. Men eftersom det inte är den kyrkan som vi ska döpa henne så fick vi ingen direkt information. Prästen i Oppsal kyrka hade ingen aning om hur de la upp ett dop i Vålerenga kyrka. Så varför vi skulle till Oppsal idag har jag fortfarande ingen aning om?! Men men. Nu är det gjort ialla fall. Jag ska ringa prästen i Vålerenga imorgon så jag får lite mer information till söndag.

Färgningen av håret på Görans mamma blev riktigt bra. Även klippningen.
IKEA trippen kostade oss 500 kr + 500 kr som Görans mamma betalade. Snälla. <3 Så nu har vi glas, fat och koppar till söndagens bravader. Bestick, mat, kakor och tårta kommer hit under söndags morgon. Vi har lånat minst hälften av andra. Och fått. Annars hade detta blivit dyrt. Dyrare än jag trodde. Fast det skulle jag aldrig erkänna.
Det hade också kunnat bli billigt, men eftersom det är kul att ha lika koppar, lika fat och lika glas mm. så går det på en liten peng! Fint ska´re va!

Nu tror jag att vi ska hoppa i kojs. Evelina somnade innan jag la ner henne på kudden och det kommer nog också jag göra. Hoppas denna natten blir bättre än förra, då Evelina vaknade massor pga. hicka. :S

Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0