Cheesecake

Idag är jag lite trött. Kanske för att en liten söt tjej inte ville sova längre än 06.30. Så länge det inte blir så varje dag så är det nemas problemas. Efter att inte ha sovit så länge som hon brukar så blev hon trött lite utpå morgonen. Så hon somnade ca 12.15 och sover fortfarande(!!)! Detta hör inte till vanligheterna, men det har egentligen varit ganska skönt, då kan man göra massa annat, som tex. att packa inför tysklandsresan imorgon. Men är jag klar? - Neej.

Har suttit på nätet en stund och letat efter ett gott recept på Cheesecake. Fick så otrolig lust på det! Och jag hittade ett recpet. Vet inte om det är gott, men se hur god den Cheesecake´n ser ut på bilden! Denna SKA jag laga på fredag när vi kommit hem. Den ska frysas så den tar inte så lång tid att laga! Så kan vi äta den på påskafton efter middagen. :) Mumma!
Det enda jag behöver är en pajform med löstagbar botten. Ska ner på jakt här nu om en liten stund när Evelina har vaknat.

Imorgon åker vi som sagt! Jag ska slänga in minst ett inlägg innan vi åker.
Ett senare idag med lite bilder från igår!

Soo long

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, cheesecake är ju sååå gott :) min favorit är en cheesecake med kladdkaks-botten som jag gjorde för ett tag sen, recept finns nånstans på bloggen hihi :)



Svc: tack själv för din kommentar :) Min lille är faktiskt en pojke, hihi, men du är inte den första som tar fel... han har ju så långt hår och långa ögonfransar, hihi ;)

Kram

2011-04-19 @ 21:36:16
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0