Baby-trallallal la laaa

Jepp. Idag är det dags för babysång igen. Kanske inte betyder att bebisarna sjunger så mycket, men vi vuxna försöker oss på en ton eller två. Låter säkert helt förjävligt, men det är kul att se de små som uppskattar det, till max!

När jag är färdig där idag ska jag och Göran träffa säljaren och mäklaren på lägenheten och skriva kontrakt. Fan va jag längtar till juni nu! Fast jag vill samtidigt inte att tiden ska gå för fort. Bebistiden får man inte tillbaka... Lätt att längta till hon kan sitta, krypa, vända sig, sätta sig själv, stå själv, gå själv... Sen börjar hon dagis, skola och sen blir det bara värre, eller?... :P

Tråkigt att Göran inte kan följa med till Sverige i helgen. Han måste jobba. Eller rättare sagt, Björn Tore som brukade hoppa in ca var 5:e vecka för honom, FÅR inte det längre. Vilka jävla idiot-regler alltså. Blir galen på sånt!
Är sur nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0