Update

Borde såklart ha gjort en update igår, men satt inget vid skärmen.
Var hos läkaren igår. Blodtrycket var perfekt och det andra värdet var detsamma, liiite protein bara. Tydligen så är det väldigt vanligt på slutet för de flesta! Så läkaren sa att han var lugn. Då är också jag lugn. Jag frågade om jag kunde göra nåt som gjorde resultaten ännu bättre. Vila sa han. VILA? :S Känns inte som jag gör nåt annat när jag kommer hem från jobb... Jaja. Allt var bra ialla fall! :)

Fredag idag. Borde kännas bra när det är veckans sista arbetsdag, tyvärr är det inte veckans sista arbetsdag för alla. Däribland mig. Jobbar även lördag 7-15 - Yippie. Dock går lördagar alltid väldigt fort, vilket är skönt. Mycket att göra!
Idag kommer det också bli full rulle i kassan på eftermiddagen. Det är kul. :)

Inatt har jag sovit som en gudinna!!! (Sover de bra föresten?) Ingen älskling som pratade i sömnen, ingen katt som levde rövare och ingen bebis som extremt försökte komma ut "magvägen innifrån"... Underbart! :)
Varför är jag då trött fortfarande?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0