Tidig lördags morgon

Tidiga mornar tillhör inte kategorin över mina favoriter. När det då handlar om att gå upp kl 06 på en lördag, så har det gått för långt. Det värsta som finns är att gå från den varma sängen och sätta på sig äckliga kalla kläder.
Men men... När man väl är upp och har fått i sig lite mat så går det lite lättare. Nu ska jag snart hasa mig iväg till jobb uppå allt detta... Ahhhh... ;) Lite klagande hör till.
Finns några saker som är positivt ialla fall:
  • Det är fortfarande ljust ute när jag går upp
  • Temperaturen sammarbetar och håller sig än så länge på rätt sida av 0-strecken
  • Det är faktiskt varmare i vardagsrummet än i sovrummet, eftersom en viss person måste sova med fönstret öppet... :P
  • Man får alltid ett godmorgon-jamande av sin älskade katt <3
Och sist men inte minst...

  • Eftersom jag vet att jag SKA jobba idag, så är det lika bra att komma iväg, för då kommer jag ju snart hem igen! :D
Haha. Nog med struntprat så här på morgonen. In och borsta gaddarna istället...

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Vad jobbar du med?? =)

2010-09-04 @ 07:27:39
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0