Måndag igen

Sitter och degar i soffan efter en nästan 12 timmar natts sömn. Helt underbart att vakna och inte vara trött. Så jag har precis duschat, ätit en god frukost och nu sitter jag här. Finns ingen anledning för mig att vara ledig eller börja senare, det slutar ändå alltid med att jag sitter här och inte får nån nytta ut av dagen. Sorgligt men sant!

Just de. Valet 2010 är över. SD kom in i riksdagen. Om folket tycker det var mycket tjöt om valet innan valdagen, så är det antagligen inget emot hur det kommer bli nu när det är "kaos"... Sverigedemokraterna som vågmästare oroar alla... Nu kommer det absolut inte bli några problem att fylla dagens tidning! Räknar med att det är slutdiskuterat till nästa val.

I helgen har det varit ombyggning på jobbet. Alla hyllor och varor har plockats ner - nya hyllor har man satt upp och just nu håller allt på att sättas på plats igen! :)
Därför öppnar vi inte butiken förän 14. Därför börjar inte jag förän 12. Känns lite småkonstigt att Göran är färdig på jobb när jag går på mitt pass. Men men...

Imorgon ska jag en tur till farbror doktorn, ett rutinbesök bara. Blir antagligen det sista läkarbesöket innan jag går på permisjon! :) Gott de.

In och borsta gaddarna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0