Idol

Ikväll är det idol! Alltid kul att se på även om det är fler fiaskon än idoler... Hehe. :P Idol är något jag längtar till varje år, askul att se folk göra bort sig.

Idag har varit en otroligt seg dag! Jag har varit jättetrött hela tiden. Skoj var det att få jobba med Lene dock. :) Ingen av cheferna har varit på jobbet idag, så så sett har det varit en ganska gó dag. Massa skratt och flum! Samtidigt som jobbet blir gjort såklart. :)

Sitter nu i soffan och ser hur min mage går i vågor! Det är riktigt kul att se och man undrar ju hur trångt det är där inne egentligen!? Kan inte vara lätt att ligga inne i nån annans mage i 9 månader. Men lätt är det inte heller att ha nån inne i sig i 9 månader, det kan jag gå i god för...

Sally har varit spritt språngande galen här idag! Hon hoppar runt på alla 4 och sprätter till så fort man rör sig!! Hon har dessutom varit halvvägs utanför balkongen, så det blir inga fler balkongbesök för henne förän till våren eller nåt, så hon glömmer hur "kul" det är att vara där ute...

Fan vilka nötter på tv 4 Sverige - värt att se om man har tråkigt och vill ha ett gott skratt på andras bekostnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0