Hemma - en stund ialla fall...

Färdig på jobb. Sitter i soffan, degar efter en gó dusch och ett par timmar i sängen. Härligt! :)
Fick en fråga om vad jag jobbar med. Så ska slänga in ett svar här snabbt:
Jobbar i en mataffär i Norge, har jobbat där sedan 2 år tillbaka. Min fasta position är att stå i charken/färskvaredisken, men efter det att jag blev gravid och därmed svårt att stå 8 timmar i sträck, har jag fått en 50% tid i kassan - vilket passar mig perfekt! :)
Hoppas det förklarade det mesta.

Ikväll ska vi, som tidigare nämnt, hem till älsklingens föräldrar och grilla. Fick veta att det blir nacke, av svin. Helgrillat eller som kotletter vet jag inte än. Kväller visar detta.

Läste precis att Tora och hennes kille kommit in ordentligt i lägenheten som de precis fått. Riktigt kul å höra. Hoppas bilder kommer upp (och ev. vägbeskrivning så man kan komma och våldsgästa :P), är riktigt nyfiken på hur den nya lyan ser ut!

Pratade med båda mina päron idag. De verkar ha det bra. Bägge är nog lite nervösa inför det som (snart) komma skal. Vem är inte det??

Till helgen åker vi ner till Lysekil och besöker min far och även ett besök hos mor ska hinnas med. Har lovat henne att jag ska åka med och se på en laptop som hon noga övervägt att inköpa. Hon vill kunna se sitt barnbarn i webcam! Awww, trodde aldrig detta skulle ske. MIN MAMMA SKA KÖPA DATOR OCH SKAFFA INTERNET! <3 Ingen som fattar detta kanske??! Men det är ungefär lika stort som att de kommit på hur man väcker upp döda, hur man botar cancer, flygande bilar, att resa fram och tillbaka i tiden... Ja, ni fattar grejen va? Inte elakt alls mot min lilla mamma. Hon har helt enkelt inte varit intressrad innan. <3


Kommentarer
Postat av: Anniz

T.o.m jag får en chock av det där! Din mamma, dator & internet? Något är fel! Men utnyttja det :D:D:D:D

2010-09-05 @ 16:08:32
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0