Heliga söndag!!

Söndagar tillhör vanligtvis inte mina favoritdagar, men eftesom det är enda dagen som min darling har ledigt så blir de heliga. :) Efter en god natts sömn och en minst lika god frukost på balkongen (kanske årets sista!?), tog jag mig en, om möjligt, ännu goáre dusch. Helt underbart! :) Att duscha är alltid skönt. Om jag går in och duschar nu igen, så är det lika gott som det precis var...

Har fått klippt ner blommorna på balkongen också och dammsugit upp alla torkade blomblad som limmar sig fast på mattan där ute, men dock när man går med tofflor eller bara i strumpor där ute, då kan ni ge er på att de sätter sig under foten och följer med in och lägger sig runt om i lägenheten - typiskt!

Igår var vi hemma hos Görans föräldrar och käkade en riktigt god middag på deras balkong, satt med tända ljus och gasolvärmare fram till närmare 23 igår kväll. En jättemysig kväll blev det. Görans mamma satte på radion där de spelar dansband fram till 00 varje lördag (eller kanske varje kväll?), och roligast av allt är att det fanimej är mer svenskt på norsk radio än vad det är norsk musik. :P Vi tar snart över Norge-land! ;D

Ut och dricka en kaffe med folk nu!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Tack för din fina kommentar! Ahaa vad kul att du också har hund :)

Hur gammal är din? Brukar ni springa på utställningar, tävla i lydnad eller gå kurser?!



Ha det bra!

2010-09-05 @ 13:58:40
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0