Halv dag

Onsdag idag. Egentligen min lediga dag. Men jag jobbade extra, en halv dag ialla fall! :) Blir lite extra klirr i kassan då, det gillar vi. Hehe. Borde väl kanske tagit min lediga dag till att slappa lite, men men. 2 veckor till! :)
Nu är älsklingen hos läkaren. Är både spänd och orolig på vad de säger... Hoppas det går bra <3

Fick beröm av både en kund och min chef idag för fin upplagd disk. Sånt värmer alltid. :)

Tror att min kära mamma har fått min barnvag hemkörd till henne igår också. Ska prata med henne sen och höra lite om det.
Ska ut sen med min kära och hämta och lämna några papper. Skönt att komma ut lite när solen skiner och värmer så skönt.

Ska ta mig nåt att äta först tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Anniz

Den bidde levererad igår :)

2010-09-15 @ 18:37:44
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0