Efter maten...

...sitter jag i soffan som varje kväll! Men det är sååå skönt att slappna av lite i soffan innan man går ett rum till vänster och slappnar av ännu mer. :) Fredagar är underbara, trots att jag ska upp och jobba imorgon. Men det får gå! Hoppas att jag ska jobba tillsammans med Paul imorgon, eller om han kanske bara drev med mig. :P
Näst sista lördagen som jag ska jobba då. Fattar inte att tiden går så fort...

Ikväll blev det Oxfileé, pommes och bea-sås + lite grönsaker. :) Mums! Och så blev det lite till mig till jobb imorgon. Inte alla som kommer med en lunch-låda som innehåller Oxfileé va? :P

Imorgon ska vi tydligen hem till Görans föräldrar igen, och grilla. :) Kanske blir årets sista grillning på terass? Grilla kan man ju göra, men äta på balkongen är kanske lite i överdrift? Dock har hans föräldrar en typ "gasolvärmare" som värmer riktigt gott.

Nu ska jag lägga huvudet bakåt kot kudden och stänga ögonen lite, INTE sova, bara stänga ögonen lite... (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig helg :)

2010-09-03 @ 20:36:49
URL: http://avjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0