Update

Hemkommen från Nav. Fick skrapa lite is från rutorna innan jag kunde köra iväg. Var dock där 08.01. Skönt att inte komma för sent för det är bara massa jobbig kö då. -0,3 var det ialla fall när jag gick ut idag, fick bli Canada Goose jackan ska jag lova, klarade såklart inte att knäppa den fram, men den värmde gott ändå ska jag lova. Nu skiner solen och jag tror på en underbar dag... Synd att man inte orkar/klarar att gå ut och gå, ialla fall inte ensam. Låter helidiotiskt säkert, men det är sant. Igår kände jag mig som en levande gungstol när vi gick...

Nåväl...
Nav godkände ialla fall mina papper som jag kom med. Så SKÖNT att vara klar med den skiten. Allt för sent egentligen. Men nu är jag klar. Bättre sent än inte alls.

Nu ska jag fortsätta slaffsa i mig mina apelsinbåtar, kiwi, kaffe och ett glas apelsinjuice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0