Update - Städdag?

Vad duktig jag känner mig. :)
Jag har:
  • Dammtorkat - så gott som överalllt!
  • Städat inne på toa - vilket också innebar att ta fram tvättmaskinen, där bak var det ungefär lika mysigt som jag misstänkte... Men nu är det gjort! :) Fick faktiskt plockat ur lite hyllor, torkat och rensat! (Y)
  • Satt ihop alla napp/nappflask-delar - ett under att jag fick ihop allt som det skulle. Till bara en flaska var det ju f*n 6 delar. Komplicerat ska det tydligen vara!
  • Vikt ihop tvätten som var torr - så nu står ännu en maskin och går. Härligt när det luktar rent! :D
Det jag är mest nöjd med är köket. Fick tagit bort allt som stod bänken och torkat under och så. Sprayat massa god spray, så nu luktar det tom. gott... ;)
Imorgon blir det dammsugning och tvätt av golv + att älsklingen har lovat att han ska hjälpa mig med golvet på toan. Att ligga ner på knä på det hårda golvet passar inte mig just nu. Klorin mellan plattorna är ett måste när det blir massa belägg av vatten, schampo och tvål där.

En dag ska vi åka till IKEA och köpa lite gosiga kuddar till soffan. Jag vill ha ett nytt duschhänge också. Tråkigt med bara ett...

Nu är min kära klar i duschen. Tänkte hoppa in där och spola av mig innan vi ska åka och äta middag med svärföräldrarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0