Underbara lördag

Underbara dag! :) Älskar lördagar. Älsklingen kommer snart hem och då har han en dag ledigt - wohoo!
Ikväll ska vi på bio.

De vännerna som verkligen känner mig vet att jag älskar sånna här filmer. Helt och hållet overkliga. Men kan ändå inte låta bli att se. Speciellt inte när det är massa uppföljare som vanligtvis bara blir sämre och sämre.

Ska dessutom bli kul att se på en premiär i en alldeles nybygd bio också! Det nya centret som jag pratade om som öppnade, de har även öppnat en nya bio - där ska vi se den ikväll! :) Blir massa mys...

Innan det ska vi ut en sväng och köpa lite grönsaker till sallad och sånt imorgon. Handlade det mesta igår, men sallad kan vara gött och vänta med tills dagen innan. Inte för att jag tror att de fått in nytt, men bara tanken känns bättre ;)
Sen var det middag. Tror jag måste dyka ner i frysboxen och se vad som finns där nu, så det kan ligga på tining.
Hoppas alla får en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0