Sista mötet?

Då var denna helgen borta med vinden också. Ruskigt vad tiden går fort...
Helgen har ialla fall varit toppen! :)
Jag var med älsklingen en tur på jobb på lördagen. Blev en lååång dag då jag inte kunde sova efter kl 03.30 på morgonen, hej å hå vad skoj! Men det gick... Allt går! :) (Den inställningen hoppas jag också äger rum på då förlossningen är aktuell...) Vi åkte ialla fall hem och sov en stund efter jobb.
Är mycket glad att vi efter tuppluren fick tvättat kylskåpet! Teamwork på hööög nivå kan jag säga <3 :D Nu är det bara golvet inne på toaletten kvar.

Igår slappade vi till eftermiddagen.
Jag fick en strålande idé. Den ideén innebar att vi skulle gå ut och gå en tur, det var ju strålande sol igår. Härligt höstväder... Ut gick vi och tillbaka efter 20 min. Så långt orkade jag att gå. Ändå så gick vi långsamt. Där ser man vad man orkar nu.
Undra om jag kommer få tillbaka samma glöd igen? Hoppas...

Nu måste jag in och borsta mina gaddar. Ett (förhoppningsvis) sista möte med NAV väntar... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0