Shopping!

Idag ska jag och svärmor ut och handla gardiner till vårat kök och vardagsrum. Hoppas verkligen vi hittar något fint för jag har lust att förnya just den delen. Borde inte vara så svårt... :P Ska åka om en halvtimme ca, så jag ska strax gå in å fixa nyllet så man kan visa sig för omvärlden...
Igår efter att ha varit på centret som invigdes (helt galet mycket folk!!!!), så åkte jag och min kära ner till mitt jobb för att handla lite. Mötte alla kära ansikten så det blev några pratstunder med folket där innan vi åkte hem igen.
Jag fick ialla fall handlat på en helt ny H&M igår. Köpte hårtoffsar och spännen. Fick även inhandlat två långa tröjor, som både kan användas nu och om minus några kilon. :P Köpte också två amningstoppar, det var behövligt om nåt! Inte världens finaste, men de får duga. :)

Åå, fick se på vackra bilder av världens vackraste Tora idag! Underbara gravid-foton. Om jag kommit ihåg hur man länkar till andra personer så hade jag gjort det för alla borde få se dessa bilder! <3

Nej, in och ordna lite! :)


Kommentarer
Postat av: Anniz

Jag kan guida dig via msn sen ^^



Och du ska följa http://toksyrran.devote.se ^^

2010-10-13 @ 13:06:24
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0