Över gränsen

Idag ska vi ta en tur till Sverige, bara över gränsen. Tillsammans med Görans föräldrar ska vi köra en helt splitter ny Wolksvagen Touran. Riktigt fin. Vi ska hämta den kl 13, så det blir ganska sent som vi drar, men det får gå. Jag har ju inte direkt nån tid att passa? :P Fast måste säga att det är lite riskabelt att åka såpass långt nu. Men lite spänning gillar jag (tror dock inte jag hade gillat läget om det händer nåt på vägen...).
Nu har min kära kommit hem efter 7 leveranser på en lördag, att han orkar! Nåväl.
Igår var vi hemma hos svärföräldrarna och åt lite mat- gott.

Men nu hinner inte jag sitta här och slöa mer. In och ordna mig lite innan avfärd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0