Gardiner på plats

Då var man hemma efter en tur på Metrosentret med Görans mamma, himla trevligt. :) Fick tag på 3 stycken jättefina längder till vardagsrummet. Svarta, men svarta blomstermönster i och genomskinliga typ. Lite svårt att förklara. Men jag blev himla nöjd. Så jag och älsklingen stod här - jag på stol och han på golvet :P - och nu hänger det så fint här! :) Passar bra till de jag har i det andra fönstret dessutom. Sen så fick vi 3 lampor av Görans mamma som ska hänga i fönstret där också. Kommer passa perfa!
Köpte också 2 st vita längder att ha i köket... Blev ganska ljust där ute nu, men då slipper jag ialla fall att sätta upp julgardiner överallt, räcker att hänga upp lite röda tygtomtar i gardinerna och vips! så är det juligt :D Inte långt kvar till jul heller förresten... GALET!

Jag och min kära har tillbringat lite tid i soffan, spelat kort och käkat godis. HAHA! Man är så nyttig... Nu ska jag inte ha mer för snart ska jag sätta på värmen på plattorna i köket... (A)

(Bilder kommer sen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0