Film och mys

Väntar på att världens bästa Lene ska komma hit. Vi ska se en film P.S I love you. Någon som har sett den?
Blir mysigt det. Blir väl lite mackor och kaffe och kakor! Perfect. :)

Kommer ganska nyligen hem från läkaren nu. Allt var perfekt. Då blir jag glad och lugn. Ska tillbaka igen den 14:e. Bra att det är täta kontroller i slutet. Känns tryggt.
Och inatt fick jag sova ganska bra faktiskt. Har bara varit uppe 2 gånger och det känns fantastiskt! :) Kanske beror på att jag pinade mig och inte drack något efter kl 17 igår. Var dock väldigt jobbigt! :/

Igår var jag och älsklingen nere och pantade MASSA flaskor! Det blev pant för närmare 300.- självklart skulle vi handla för över 600 också så det blev ju inte mycket sparpengar där inte. :P
Fick ialla fall köpt massa som behövdes (hur vi nu kan behöva saker efter att ha varit så mycket i Sverige det sista). Fick bla. köpt maskinrens till både diskmaskin och tvättmaskin. Och så fick vi köpt milt tvättmedel, så igår tvättade jag en maskin med ljusa bebiskläder, idag en maskin med lakan och sånt och sen mörka bebiskläder! Hänger bebiskläder både högt och lågt här hemma nu. Men det är mys! :)
Just de! Igår när vi var inne på Ultra här nere på Bryn så spelades det in en reklamfilm. Två kända fotbollsspelare från Blackburn var bla. med. Kommer inte ihåg vad de heter nu men
Göran bara: Waah!! Det är ju han!!
Och jag bara: Veeem??


Nåväl...
Nu kommer Lene strax!

Kommentarer
Postat av: Anniz

Bidde ingen tatuering igår, han svarade inte. Kommer skicka bild så fort den är klar

2010-10-05 @ 13:40:38
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0